خانه » مقالات » نکات مهم در مورد طراحی کارت ویزیت خوب

نکات مهم در مورد طراحی کارت ویزیت خوب

هر کس باید این نکته را در به خاطر بسپارد که طراح کارت ویزیت بهتر به مفهومبه تصویر کشیدن حس کار نوع تجارت مشتری. کارت ویزیت بهتر باید به گونه ای طراحی شده باشد که بتواند بلافاصله توجه بیننده را به جلب نماید او را ترغیب به خرید محصول نماید. یک کارت ویزیت خوب نبایستی به عنوان مورد ی جهت معرفی در نظر گرفته شود که برای برقراری رابطه با مشتریان مورد مصرف قرار می گیرد. کارت ویزیت یکی ازآموزش های تبلیغ و به نوعی ایستگاه اطلاعاتی در مورد شما و کاری که انجام می دهید است . چنانچه کارت ویزیت نتوانست به مقاصد و اهداف شما در زمینه بالا بردن میزان فروش محصول و معرفی و شناساندن شما جامه عمل بپوشاند، این ثابت می نماید که کارت ویزیت شما در سطح مناسبی برای تاثیر گذاری نبوده است.


فروش مقاله

فروش مقاله,خرید نمونه سوال,سیستم همکاری در فروش,همکاری در فروش فایل,خرید و فروش فایل,خرید و فروش فایل های قابل دانلود,خرید نمونه سوال|همکاری در فروش

اکثر افراد فکر می کنند کارت ویزیتروش تاثیر گذار تبلیغات فروش است؛ این نوع اندیشه در بین افرادی رایج است که اخیرا وارد عرصه تجارت شده اند. ایده کلی در مورد فلسفه کارت ویزیت این است که یک کارت ویزیت به قدری از یک طراحی بهتر برخوردار باشد که با قرار گرفتن روی میز نظر هر بیننده را به جلب کرده و پیشرفته بودن طرح آن باعث شود تا این حس در بیننده ایجاد شود که با مجموعه کاملا پیشرفته طرف است، پس سعی می نماید خرید خود را از این شرکت ویِژگزینشه انجام دهد.

کارت های ویزیت از وسائل های اثر گذار مفید هستند که اثر آنها اثبات شده است. داشتن کارت ویزیت خوب با طراحی منحصر به فرد و چشـم گیر این امکان را برای مشتریان مصرف کنندگان فراهم می نماید تا خرید را به آسانی و با طیب خاطر انجام دهید.
در اینجا ۲۳ نکته مهم و مفید را به شما خواهیم گفت که به شما یاری می نماید که یک کارت ویزیت بهتر طراحی بکنید :

۱. از عکس ی مصرف بکنید که نمایانگر کار، محصول و شرکت شماست.

۲. مطمئن شوید کارت ویزیت شما دارای جذابیت های لازم جهت جذب جلب توجه و ترغیب مشتری است.

۳. از رنگ های متنوعی مصرف بکنید .

۴. از عکـس هایی مصرف بکنید که حس ات افراد را تحریک نماید ، اما با توجه به این که برخي از تصاویر ممکن است جهت محیط تجاری مناسب نباشد.

۵. از کارت هایی که مواد پلاستیکی در آنها بکار رفته مصرف نکنید. از کارت های رنگی و کارت هایی استفاده بکنید که دارای طرح های غیر معمول غیر عادی است، به این طریق طرح کارت در ذهن بیننده باقی مانده و دیرتر فراموش می شود.

۶. کارت خود را در سایزهای مختلف تجسم بکنید . شما می توانید کارت را به گونه ای طراحی بکنید که تنها محصولی که قصد فروش آن را دارید به نمایش بگذارد.

۷. کارت را به صورتعمودی طراحی بکنید تا مطمئن شوید بیشتر مورد توجه قرار می گیرد.

۸. کارت ها ویزیت دو لت سه لت می تواند نقش کاتالوگ را ایفا نماید .

۹. کارت های ویزیتی با طرح های مختلف طراحی بکنید . با اینشیوه افراد در کلفردی ون کارت های ویزیت شان تعداد بیشتری کارت از شما خواهند داشت.

۱۰. به اضافه کردن یک فایـل موزیک یا موسیقی به کارت خود فکر بکنید . این گونه می توانید مطمئن باشید هر کس با هر سلیقه ای از داشتن کارت شما امتناع نمی نماید .

۱۱. شما بایستی مطمئن باشید کارت شما ازشیوه ها و راه های لازم برای رابطه برقرار کردن با افراد برخوردار است، جهت مثال نام کمپانی، آدرس، شماره ارتباط ، فاکس، آدرس وب سایت همين طور آدرس پست الکترونیکی . فراموش نکنید بودن نام شما به اندازه نام شرکت در کارت ویزیت ارزش دارد.

۱۲. نگران نرخ ای که می بایست برای کارت ویزیت بپردازید نباشید. با کمی بیشتر نرخ کردن جهت چات کارت ویزیت بعدا می توانید درآمد بیشتری داشته باشید. با داشتن یک کارت ویزیت خوب با تعداد بالا تعداد افرادی که با شما ارتباط می گیرند نیز بیشتر شده، در نتیجه میزان فروش محصول شما نیز بیشتر شدن پیدا می نماید .

۱۳. داشتن دو کارت مفرق می تواند میزان فروش محصول شما را تا میزان باور نکردنی بالا می برد.

۱۴. مطمئن شوید کارت ویزیتی که طراحی می بکنید به خوب ی برند یا نام تجاری شما را تصریح و توصیف می نماید .

۱۵. سعی بکنید معین ات کلی خلاصه و در خط قابل خواندن فهمیدن باشد از نوشتن متن های زیاد اجتناب کنبد فراموش نکنید کارت ویزیت با برشور یا تراکت تبلیغاتی تفاوت دارد پس هرچه مختصر تر کوتاهتر باشد جهت مخاطب قابل لمس تر است

۱۶. نوشته ای انتخاب نکنید که مردم قادر به فهم آن نباشند چون باعث می شود گاهي از مشتریان خود را از دست بدهید.

۱۷. از کارت ویزیت هایی مصرف نکنید که حاوی اطلاعات ارتباطی قدیمی، آدرس پستی و … است چون باعث می شود یک فرد غیر پیشرفته اماتور به نظر برسید.

۱۸. سعی بکنید به جای نوشته های زیاد از نوشته ها و عبارات کوتاه مختصر مصرف بکنید . نوشته های بلند و زیاد باعث کمم شدن علاقه فرد به خواندن مطالب می شود.

۱۹. پشت کارت شما باید حاوی نکات مهم ضروری در مورد نوع کار سرویس دهی شما باشد. این باعث می شود مردم شما را بهتر و زودتر به یاد آورند.

۲۰. چنانچه می دانید در سال بیشتر از ۱۰۰۰ کارت استفاده نمی بکنید مطمئن باشید در کار و تجارت خود شکست خواهید خورد. پس روش خود را تغییر داده و کاری بکنید که کارت ویزیت بیشترین نفع را به شما برساند.

۲۱. بهترین آموزش جهت اینکه ببینید کارت ویزیت شما یک کارت ویزیت به یآدم اندنی هست یا نه این است که کارت ویزیت را بین تعداد بسياري کارت دیگر قرار دهید آن ها را از تابلو آویزان بکنید ، پس به آن ها نگاه بکنید . چنانچه کارت شما در نگاه اول نظرتان را به جلب کرد مطمئن باشید کارت ویزیت بهتر ی است. اما اگر این اتفاق نیفتاد بدانید در یک سری از کار غلط کرده اید.

۲۲. اگر کارت خود را به مشتری ارائه کردید او با دیدن آن چیزی در مورد اینکه چقدر کارت خوب ی دارید حرف نکرد و یا اصلا چیزی در مورد کارت نگفت، این ها نشانه هایی است که نشان می دهد کارت شما از فاکتور WOW برخوردار نیست پس چیزی جهت گفتن در مورد آن وجود ندارد.

۲۳. وقتی کارت ویزیت تان را به مشتریان می دهید از آنها هم بخواهید کارت شان را در اختیار شما قرار دهند. با اینآموزش می توانید با آنها در رابطه باشید پس مطمئن باشید کار و شغل خود را در سطح وسیع ی گسترش داده اید.

دیدگاهتان را ثبت کنید

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شدعلامتدارها لازمند *

*

bigtheme
x

شاید بپسندید

جامع‌ترین سایت در تورهای کیش!

جامع‌ترین سایت در تورهای کیش! بعضی‌ها هم هستن که همیشه برای رزرو تورهای موردعلاقه‌شون لنگ ...